Prihlásenie

alebo

Žiadosť o pomoc

Navigácia
Z pozície autority prevádzkovateľa dopytového systému sme pripravení prispieť k vyriešeniu sporov vzniknutých v rámci dopytového konania 123dopyt.sk. Aj keď nemôžeme nahradzovať orgány činné v trestnom konaní alebo súd, sme pripravení vám v prípade problému pomôcť.
  • Výzva na nápravu situácie. Z pozície autority vyzveme telefonicky či e-mailom dotknutú stranu k náprave danej situácie a k vyriešeniu sporu. Ten je najčastejšie spôsobený nedostatočnou komunikáciou. Naším cieľom je byť mediátorom riešenia problému.
  • Zablokovanie prístupu do systému. V prípade preukázateľného nekorektného konania sme pripravení pozastaviť účet v systéme 123dopyt.sk, a to bez nároku na vyrovnanie poplatku za registráciu. Tento nástroj používame iba pre prípady s jasnými znakmi podvodného konania

V krajnom prípade poskytneme informačnú súčinnosť orgánom činným v trestnom konaní v podobe písomného vyjadrenia, ktoré popisuje okolnosti celej veci.

Ladislav Boszorád Pracovník centra pomoci

Postup žiadosti o pomoc:

  • Vyplňte formulár.
  • Podrobne popíšte celý prípad s dôrazom na problematické jednanie protistrany.
  • K žiadosti pripojte všetky dostupné dokumenty týkajúce sa sporu.
Na vašu žiadosť budeme reagovať v priebehu nasledujúcich 1 - 2 pracovných dní, spojíme sa s vami telefonicky pre overenie danej žiadosti o pomoc.
Čo je 123dopyt.sk

123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 420 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.

Používajú nás úspešné firmy
Logá našich partnerov

Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.